TV:stä tuttu ”limakone” saapuu Suomeen – SLIME-ULATOR nostaa limavillityksen seuraavalle tasolle

TV:stä tuttu ”limakone” saapuu Suomeen – SLIME-ULATOR nostaa limavillityksen seuraavalle tasolle

Viime vuosina suomalaiset lapset hullaannuttanut SLIME-ilmiö nappaa haltuunsa myös Eckerö Linen m/s Finlandia -aluksen syysloma-aikaan. Viiden päivän ajan mediayhtiö Nickelodeonin kanssa toteutettavilla SLIME TIME -risteilyillä on mukana maailmankuulu SLIME-ULATOR -laite, joka kaataa onnekkaimpien risteilyvieraiden päälle litroittain vihreää limaa. Tubettajat testasivat limakoneen ennakkoon ja vertasivat kokemusta hurjaan huvipuistolaitteeseen. 

Eckerö Line tuo yhdessä mediayhtiö Nickelodeon kanssa syksyllä Suomeen ensimmäistä kertaa Nickelodeonin SLIME-ULATORIN eli limakoneen. Jokaisella m/s Finlandian SLIME TIME -risteilyillä limakoneeseen pääsee kerrallaan neljä limafania, joiden päälle laite kaataa sangoittain vihreää mönjää.

”Koulujen syyslomalla haluamme tarjota laivalla hauskaa ja Suomessa ennen kokematonta koko perheen ohjelmaa. SLIME-ULATOR on yksinkertaisesti koettava ja nähtävä. Risteilyllä ja matkalla Tallinnaan järjestetään muutakin lima-aiheista ohjelmaa ja perheen pienimmät voivat tavata supersuositun Ryhmä Haun hahmoja”, hehkuttaa Eckerö Linen markkinointi- ja viestintäjohtaja Ida Toikka-Everi.

Elokuun lopussa Vantaalla Nickelodeonin SLIME-ULATORIA pääsivät ennakkoon kokeilemaan suositut tubettajat Tixtuu sekä Elina Sofia.

”Toinen puoli minusta ajatteli, että ihana mennä, toinen puoli, että jännittää sikana! Tämä oli vähän kuin hurja huvipuistolaite”, Sofia kertoo. 

SLIME TIME -risteilyillä ensi kertaa Suomessa nähtävä Nickelodeonin SLIME-ULATOR on kiertänyt jo muun muassa Iso-Britanniassa. Limatuksi tuleminen on suuri kunnia, jonka on kokenut jo useat julkkikset kuten Will Smith, Justin Bieber ja Katy Perry. Slime on ollut tärkeä osa lasten kulttuuria jo vuosikymmeniä, mutta nyt sosiaalisen median aikana siitä on tullut superhitti, joka täytyy kuvata ja somettaa.

”Etsimme jatkuvasti uusia tapoja, joilla lapset voivat luoda aidon yhteyden suosikkihahmojemme ja tuotteidemme kanssa. Tiedämme, että lapset todella rakastavat limaa ja siksi olen innoissani, että Nickelodeon SLIME-ULATOR saapuu nyt Suomeen. Tavoitteemme on luoda ikimuistoisia hetkiä koko perheelle”, sanoo Mikko Silvennoinen, Nickelodeonin myyntijohtaja, Viacom Nordic.

SLIME TIME -risteilyt järjestetään 16.–20.10.2019. SLIME-ULATOR käynnistetään kolmesti yhdensuuntaisella matkalla (Helsinki-Tallinna tai Tallinna-Helsinki). Helsingistä klo 9 ja 15:15 sekä Tallinnasta klo 12 ja 18:30 lähdöillä. Limakoneen lisäksi luvassa on muutakin lima-aiheista ohjelmaa kuten SLIME-koulu ja SLIME-tatuointeja. Perheen pienimmille on myös tarjolla Ryhmä Haun suosikkihahmojen tapaaminen – lasten elokuvia ja herkullista ruokaa unohtamatta.

Tubettajat kokeilivat SLIME-ULATORIA ennakkoon

Kuvat: https://www.eckeroline.fi/kuvat --> siirry kuvapankkiin -painikkeen takana.

Video: https://youtu.be/3EtvSt7k-MM

Tutustu Eckerö Linen SLIME TIME -risteilyihin osoitteessa: https://www.eckeroline.fi/lasten-kanssa-laivalla

Rederi Ab Eckerö -konserniin kuuluva Eckerö Line Ab Oy on kotimainen laivayhtiö, joka tarjoaa matka- ja rahtipalveluita Tallinnan ja Helsingin välisessä säännöllisessä reitti-, risteily- ja rahtiliikenteessä. Eckerö Linen laivat m/s Finlandia ja Finbo Cargo ovat Helsinki–Tallinna -reitin ainoat Suomen lipun alla liikennöivät laivat. Eckerö Line on myös ainoa laivayhtiö, jolla on oikeus käyttää suomalaisesta palvelusta viestivää Avainlippu-tunnusta. Yhtiö tarjoaa päivässä kymmenen lähtöä ja vastaa myös päivän ensimmäisestä yhteydestä Tallinnasta Helsinkiin. Eckerö Linella on yhteensä yli 40 hotellikumppania Virossa ja Suomessa, ja se operoi merkittävän osan Helsingin ja Tallinnan välisestä rahtiyhteydestä. Vuonna 2018 Eckerö Linen matkustajamäärä oli noin 1 844 000, ja sen tarjoama asiakaskokemus valittiin Asiakkuusindeksi 2018 -tutkimuksessa Suomenlahden parhaaksi. Yhtiön liikevaihto oli vuonna 2018 yli 100 miljoonaa euroa. Lisätietoja www.eckeroline.fi


Maailman suurimpiin mediayhtiöihin kuuluvalla Viacomilla on monia vahvoja ja vakiintuneita brändejä kuten Nickelodeon, MTV, Paramount ja Comedy Central. Viacom International Media Networks on Viacomin osa, joka vastaa maailmanluokan tv-lähetyksistä noin 170 maassa Yhdysvaltojen ulkopuolella. Sisällöt jaetaan monikanavaisesti lineaarisessa tv:ssä, internetin välityksellä, sovelluksissa ja sosiaalisissa medioissa. Pohjoismaissa VIMN:llä on paikallista toimintaa ja konttori jokaisessa maassa, ja portfolioon kuuluvat MTV, Nickelodeon, Nick Jr, Comedy Central, VH1 ja Paramount Networkl. Viacom International Media Networks lähettää ohjelmia globaalisti 37 kielellä, omistaa 200 paikallista tv-kanavaa ja yli 550 digitaalista mediaa. Kaiken kaikkiaan Viacomin tavaramerkit tavoittavat noin 700 miljoonaa taloutta ympäri maailman. Lisätietoja: https://www.vimnnordics.com